Thursday 9 June 2011

hari ini . malam ini .

Assalamualaikum ..

yee . mekneng kembali menyengat di blognya .. alahai tengah mlm ni tau .. 2.33 am on 10th June 2011..

-- dalam gelap den nulis ni nyah oi . tak pe demi blog ni, i burn my midnight candle
**adeih den tak hengat lah mcm mana peribahasa owng putes ni**bantai je ni. ko jangan gelak !!


mekneng dah tak menulis about 2 days kot.. urm.. maybe 3 days including today .. mekneng tak da idea lah nak merapu. penat pk tapi tak keluar keluar jugak idea yg nak merapunya. jadi mekneng prefer watching movies alone. (dengan penuh kebosanan kot) .. ni pon mekneng tulis ntah pape ..


tambah tambah si pencuri bahlul mai curi kabel telepon 2 / 3 hari lepas. terputus lah internet jang oi !! tak pe tak pe. bukan aku je yg terputus line, nenek den punya line telepon umah pon out of service. angkat ganggang senyap sunyi.


habes kredit den nelepon kat TM . 1300888123 (Aduan kerosakan telepon. ni aku bagi hangpa semua. save dlm telepon bimbit semua) , naseb bapak den hulurkan telepon die. die pakai bil. buleh den cakap ngn operator TM lama lama!

den tak pakai bband kat umah. pakai streamyx + wireless (no block block macam kat maktab lah .. wi-fi umah den ok je . berjalan lancau). lagi satu bband den abes topup. lagi pon coverage U mobile tak da kat kelantan. .. ok stop ckp psl tenet ..


malam ini . malam jumaat . malam terakhir aku kat rumah minggu depan.

**alahai sem baru nak buka dah. apa kena ngn result exam aku. harap semua lulus **


semoga aku dpt menjalani sem 4 dgn sebaik mungkin dan aku harap aku bertambah rajin. - tak buat assignment last minute, tak study last minute, dan yg paling penting harap BPG amat consider ngn jadual exam sem depan.. Insya Allah. **semangat tu kena ade la derrr**


--kalau every sem dgn asyk last minute nye keje , tambah jadual xam yg pack, gamaknya aku jadi gila macam ni. tak pasal-pasal t aku kena hantar kt wad sakit jiwa tanjung rambutan-- tapi i'll make sure aini rajin berubah.. no more mekneng malas .. ngeee ~~ insyaAllah ..

haiieee . aku saje je ni nak isi kekosongan malam yang sejuk ni. sejuk bebeno . banyak perkara lah berlaku tunite. act, i need to sleep early, suddenly i think i need to check air asia o fire fly' ticket .. last last, all dat tak jadi . wasting time . haha .kelakar pon ada disebalik cerita ni. bnyk lagi lah perkara . no need to mention lah kan if da thing is too personal .. hehehe :p

ok. aku rasa aku tak da idea nak merapu lah . sebelum aku stop . hari ni hari jadi abg aku yg second , mr asyraf sobli ,. HAPPY BIRTHDAY BIG BRO :) HAVE A BLAST . MAY ALLAH BLESS U ..


** ok, ni je gambau mung yg aku ada. tak leyh nak dload pic len sbb mu kan deaktif fb mung** 

semoga dipanjangkan umur . semoga mung balik ke rumah raya ni . 
sarawak is nothing . kelantan is everything big bro :)


Ok. Tq :)

No comments:

Post a Comment