Wednesday 25 May 2011

sedebob empat .

Assalamualaikum ..

Hai , hai .
berjuma kembali dengan saya .
Mekning Boncit    ^______________________^ (big smile)

adush . sakit tangan aku . alangkah bagusnya kalu dpt jwb exam pakai taip / lap top .
bahagia sangat aku t . *sbb skng aku tgh menderita . mcm nak terseliuh tgn aku jwb xam + dgn kertas yang tak sedap ditulis **demand** harap boleh la kot pensyarah baca . hehe .. dan kalu aku jadi BPG mmg aku bagi masa 3 jam 1/2 ..*yes . im always demanddddingggg**  hurm *. .. ta suka

sedebob 4 paper .

isnin : 2.30 - 5.00 pm . PENTAKSIRAN DALAM PENDIDIKAN PEMULIHAN

(boleh terima. sebab aku dah abes baca. tapi soalan . ya Amat . susahnya ai . aku tak fikir nak tinggi o nak apa . janji lulus je . tu je aku mintak . tak nak failedd . aku pon da bt sehabis baik)

selasa : 8.30 - 11.00 am PENDIDIKAN DISLEKSIA

(tak bole terima sikit . dgn kepenatan xam petang isnin . buku tak abes baca . tapi kena abeskan jugak mlm tu. so abes la...  mcm tension . bolehh la jawab tapi ada la mistake n error ) .

Rabu : 8.30 - 11.00 am KAEDAH PENGAJARAN BM SR

(tak bole terima sikit . sbb ni soalan spot . aku da g tanya lcturer ptg tu . kira study spot tu . tapi soalan cam hampeh . payah nak mampus . masa tak cukup lah bagi aku - tak tahu apa mslh aku . aku tak boleh menulis cpt ? sehabis cepat dah aku bt -)

Khamis : 8.30-11.00 am KURIKULUM PENDIDIKAN MATEMATIK

(tak boleh terima. tak start baca ag, tapi sempat abeskan la **mcm mana tu yunk ?? - paham paham kan lah. . tulisan cam hape tah jwb paper tadi . hahaha . harap pemeriksa dpt baca . faktor kertas yg tak sedap nak tulis kot . huraian pon ntah pape . janji jawab  )


ok . kesimpulan dari ni . aku penat n mengantuk bt 4 paper n tdo tak cukup .

sedebob 4 memang menyakitkan hati . mcm nk maki hamun pon ada BPG . tapi , apakn daya , i know who am i . 

No comments:

Post a Comment