Thursday 19 May 2011

Condo + kurus + gemuk .

Assalamualaikum ..

SMC . dulu TLA .

SMC ni tempat tinggal aku lepas ni .
dekat area Cheras ni gak .



*wah wah wah . !! mek ning dok kondo* 
kondo aku duk ni lebih kurang apartment . 


ada 3 blok . : amber, pearl, jade . (ejaan betul aku tak tahu. mintak maap!!). 
sebab aku bold kan pearl adalah kerana tu tempat tinggal aku . ! 

Tingkat 7 .. Naik lift ja . (Kalau naik tangga hari hari kurus la den yg semakin membuncit ni :) 

ni la aini ketika membuncit .
*mem , im sorry because took your picture as a sample . i hope u can diet . because i want to diet and dont want to be like you . sorry again madam * - * hebat bahasa owam putes ko mekning ! - ^_____^


suami aku lari kalu jadi ceng gini . (dah bersuami ke aku) ?? ergh . nope ! 

sebenarnya aku ada keinginan nak kurus . tapi aku tak suka kalu aku tak makan (baik tak payah berangan) . 

lalala ~ ok . aku memang patut berangan ! barulah spirit tu dtg . spirit to be thin woman . bukan aneroxia ok . 

 A. Kurus . cantek . ko memang debom !

* sis . im sorry , u r my model today *



B. aneroxia. macam cecak kobeng . ^________^

*girl . u r also my model today . im sorry . amik gambar u withour ur permission*

arahan : sila bulat gambar yang menjadi pilihan anda .

- Jadi . melihat kepada gambar-gambar ni, aku rasa aku akan naik lift (hahaha) . bila rajin naik tangga . (aku rasa tak da org percaya kalu aku kata aku nak naik tangga , sebab depa depa semua dah tahu aku ni mmg Pemalas tahap cipan ! - cipan mls ke ?)

- itulah akibat pilih umah tinggi .

- umah kawan aku tingkat sebelas .
*mcm mana ? nak suh aku pindah naik ats ke ? aku rasa tinggal tulang je t .. *

 (emm .) bagi aku la kan . better aku amik ground floor je . tapi apa kan daya GF adalah basement semata-mata. ceyh !!

ok la . dah la . aku nak stop dulu . t aku rajin aku continue balik !!

BERHENTIIII , CEK 1, 2 (bayang anda berkawat)

:) Tq guys !

No comments:

Post a Comment