Thursday 26 May 2011

home . im coming home ^_____ ^ cannot wait to see u !

Assalamualaikum...

- esok 27.5.2011
- aku pulang rumah . 
- jam 9.00 malam . 
- begitu indahnya dunia ni .. 

*ayat mcm pe tah aku ni . sayu dengar* 

ceyh2 . sbb aku da tak sabar nak balik, ptg ptg selalu nanges nak balik *siap panggil nama ummi ag. tgk umi how much my love fer u ! cehh . mesti ummi bangga aku jadi anak dia . ** ergh . hahha , oleh itu aku ltk la pic aku sikit . 

rumah saya . paling bes ,

fotograper aku tak nak ckp lah . nant kembang hidung dy lak . boleh mention my adik yg berlagak ! ok :)

tapi gambar aku ni tak secantek cam DSLR  ,  aku tak kesah janji ak dpt masuk lam gambau . layan ~~~




* cekak pinggang bajet kurus ke mekning ?? *




* bak kata mc jah, barulah lawa kalu nampak daun sirih nenek aku ni*


* phewitt . mekning mekning* 

taken bile tah . masa aku balik time labour day ri tu .

oleh sebab itu , sebelum aku beria nak balik . aku kena siapkan fail . (goshhh ! ) - gedixs nya nyah oii ! 

pastu bukan itu sahaja . malam ni , aku kena kemas bilik . - amboi nyah , ! aku tak pcaya mekneng rajin ceng gini sekali !! -  
ok ! aku out dulu . bile aku free aku coretkan lah sepatah dua kat sini . ** neng bila ko berubah jadi berpuitis tis sangat ni , tak caya aku nengggg ! **

- aku bukan rajin sangat menulis pakai tangan , (kalu ada BPG kat tepi,  aku perli dia mcm ni . kalau dia paham maybe dia boleh suh aku je pakai lap top time exam ! )  - cam tak puas hati jer . memang . tepat sekali ! 



TQ :)

No comments:

Post a Comment