Wednesday 11 May 2011

kawan baik ..

Assalamualaikum ..




kawan baik ? wujud ke perkataan 2 dlm hidup aku ?!
*setakat TEMAN RAPAT wujud je* sape2 boleh jadi teman rapat aku. janji dia ok ngn aku. aku ok jer.
ak tak suka yg suka 'buat muka' . -emmm- mcm mana tu ?? - in other word dlm kamus hdup aku, org yg suka bt muka ni adlh manusia yg tak suka SENYUM .
aku paling pantang org tk senyum . *mybe gigi depa berkarat kot na ? :) , tak pon mereka trauma ngn senyum. tak pon mereka tu pkiaq mereka tu hebat sgt.* Rugi je ALLAH bt mulut tp tak sedekahkan senyuman .

ni entry berkaitan TEMAN RAPAT aku .  ceyh . ni entry menunjukkan aku syg kamu . i Appreciate u all ,
aku bukan senang nak puji org ngn ikhlas. - pecah temberang sudaa mekning -
aku tak suka panggil KAWAN BAIK . tak tahu kenapa . +.+
mungkin lebih kurang sama dgn TEMAN RAPAT tapi tak serupa dari segi istilahnya . ehem .

TEMAN RAPAT aku zaman sekolah rendah dulu tak da la . urmm. ada kot . tapi tak ingat . lose memory . bdk2 kelas aku kot . tu pon aku tak ingat sape . hahaha . tu cte zaman kequte-an aku * amboih . perasaanya ko aini sobli*  weelll . bukan selalu der  .. cam nak angkat bakul sendirii la plak . ^-^
ok . aku juzt mention la nama depa2 yang aku ingat . bdk2 kelas aku la .
- elyana , ain , asiah , zahidah , najihah, haziqah, hafizan , iffa , haizu, kimin, mat no, farezzz , fitri, hazlif, hazrain. - tu je kott . hebat tak aku . tu zaman sekolah rendah .

TEMAN RAPAT sekolah menengah .
* Lower FoRM ?? aku sek seri puteri . tak da sangat . aku biasa je ngn semua org .

* Upper form ?? yes . mereka sangat aku chenta sampai sekarang . menerangi hidup ku . dan dari sini lah aku tahu makna apa itu TEMAN RAPAT .



 adey . muiz . linda + wani *deskmate terchenta * mc laa *kwn terbaik dri ldg,- tak da dlm gmbr*




 tapi muiz ni yg paling the best . dy selalu dgr mslh aku ngn syamil *bf zmn sek*. adey also baik . Tq2 u all .


ni plak . yg paling deBommm . nana, ida, yuni, as. - time aku msk Maher dyorg yg terbaik utk aku . 
upsss . qili tertinggal . qili . sy tak da gambar bersama awk . soryy ! tapi sy masih ingat awk . 


ini juga chenta hati saya. cuba tgk ! ada bentuk love kan ? kami mmg 1 hati *-* 
sayang kamu ..

Tu zaman sekolah .

TEMAN RAPAT zaman dk IPG Kampus Pendidikan Teknik KL plak adlh mereka semua :-
*ni paling terbaik dlm hidup* sbb 3 tahun dah bersama . lagi 2 tahun setengah ingin bersama .
-- tapi kwn lain yg tak da dlm pic ni pon kwn aku -- yg brguna la. yg tak berguna bkn kwn aku .


 ini separuh dari kami .




ini semua dari kami . chenta hati ku . 
SETIA 
nabila, aku, mahirah, zaty, ila + qmah (yg dk bwh tu) 

 * yg pakai nsock puteh tu, bukan lah teman rapat , tapi sebahagian kwn di IPG KPTEK *



*kat blkng aku tu pon sama) sebahagian kwn IPG KPTEK * 


*bakal guru Pemulihan BM dan bakal guru Matematik* 

*wah.wah. sesuka hati sesedap rasa aku je p letak gambar depa semua* 
mintak izin ya kawan .  hang patut rasa bangga, aku pilih hangpa semua jadi kwn baik - ayt aku mcm aku ni ank raja - hoho . 

- Guys, friends is always standing beside us . but friends also can harm us. so b carefull when choosing friend n pilih lah kwn yg boleh berada di samping kita bila masa kita sedih dan gembira - *hangpa jgn gelak kalu grammar aku salah , aku tahu aku tak pandai owam Putess * !!

TAMAT kot..

:) U all make my heart melt . TQ guys . STOP ...

No comments:

Post a Comment