Thursday 12 May 2011

mencari rumah sewa - . . -

Assalamualaikum ...

- kamu . rumah sewa . argh !
- dah lah aku tgh pening . bertambah pening aku !!

- kalau aku kena kuar . aku lah paling *happy* .. *happy* sangat !

- dulu pindah  bilik . sekang pindah kena duk lua , nex time pindah duk dlm kubur -

- tgh pikir nak duduk - banglo ke - kayanya aku ! - condominium - masih tak berkemampuan lagi -
  - apartment - tak tahulah aku . - flat - aku tak nak la .
- abess tu mekning ko nak dok mana hah ? aku nak duk berkhemah kat padang ! aku tak kesah .
aku penah rasa .. best . time hujan air masuk dlm khemah .
best ni berkhemah kat padang !


aku terjumpa satu gmbr ni time big 1 . -al maklum hdisk aku rosak . semua hilang +..+
havoc kan berkhemah kat tgh2 pdg . 
belakang tu HUKM . 
- maju ckit - duk umah sewa mana dkt ngn HUKM - 

aku keciwa sbb aku syg KOLEJ KEDIAMAN TUN MAHATHIR :( 
dah TAMAT . 
TQ guys .. 

No comments:

Post a Comment