Wednesday 11 May 2011

katil ke meja ??

Assalamualaikum,,


Ini Katil ..
Katil untuk tidur :


 seronok gile kalu dapat tdo atas katil ni . 
*lagi2 kalau tdo ats katil ni berteman* amboih =..=
lembut nak mmpus kot tilam ni . 
mybe tilam VONO (mcm sup vono lak) . kih3
kalau study kat katil ni , agak2 apa yang terbuka . haaaaaa  (ayat ko mekning) 
ok... pilih eyh .. pastu potong
mata terbuka / buku terbuka 
amboih . 
berdaulatnya ko potong dua dua terus . hahaha . aku rasa kain yang terbuka . eyh silap . 
buku yang terbuka . mata terkabur . ^..^


ini meja dan kerusi : 
sesuai untuk belajar :
tak sedap mata memandang kat kerusi meja ni . bek aku pilih katil !!

skrg nk dkt exam,
agak2 korang la, mana korang pilih kalu nk baca buku . 
jujur arr . jgn tpu aku . 
*tpu dosa. dkt nak exm ni* 
-- aku cm dah tahu jwpn dia --
sbb aku pon ada pkiran cm korang gak .. eheemm . 

--> Tamat . 
Konklusi , pilih tempat yg sesuai utk study . bukan studo !


:) Tq guys . Gud Lark Exam :] 


No comments:

Post a Comment