Friday 10 August 2012

Praktikum 2

Assalamualaikum ..

ohaio ghozaimas .. ohaiooo ke ?? jap nak cek jam ... yesss .... dats true ! bukan kul 12 PM lagi ok . now is 11.52 am..

haissh.. lama gila tak update blog .. sebab nye ** MALAS **

sekarang aku tengah praktikum 2 di SEK KEB SERI SEKAMAT, KAJANG ..

jadual aku tak pack tapi letih and jenuh sikit nak ngaja..

isnin, selasa - bm pemulihan
rabu, jumaat - math pemulihan
khamis - math arus perdana

ngaja pemulihan ok, tapi nak ngaja kat 2 orang ni ,, HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAU **

diana .. batrisya 
Perwatakan mereka :

Diana - Bercakap mengalahkan orang tua .. Berceritanya ... Ya Allah .. Petah !
Batrisya - Lemah tetapi pandai menjawab ..


** Nak marah tak sampai hati ** HAHAHA ..

-- takpe lah.. i take all this sebagai satu cabaran .. bukan senang nak aja depe . aku harap aku boleh ubah kemahiran mereka sekarang iaitu kemahiran  13 - tolak dalam lingkungan 50,  kepada kemahiran baru sebelum aku abis praktikum :)

-- BM pula-- aku harap mereka semua boleh menulis dengan betul sebab budak2 pemulihan aku lajunya membaca tetapi kalau menulis, ada lah tertinggal huruf, salah ejaan .. humm .

-- apa aku harapkan ,, mereka berjaya dalam hidup dan sedar tentang pentingnya membaca, menulis serta mengira :)

-- Baik tak cikguuuuu :

NUUR AINI BT. MOHD SOBLI

Hahaha ...

k lah ... cEkgu mahu keluar dahulu :)

No comments:

Post a Comment