Thursday 28 June 2012

Lulus :)

Assalamualaikum ..

Cuti semester finish oready guys.. now, dah two weeks aku start sem 6 !
**yes 2 semester lagi untuk aku habis belajar ..

and then graduationnn day ! cikgu aini coming wahai murid-murid...

Alhamdulillah . peperiksaan aku lulus.. but sedikit dissapointed lah sebab result turun ..
 terkumpul aku sepanjang 5 semester menjadi 3.70 sudeyy . sebelum sebelum ini 3.74 .. humm :(

peperiksaan semester lepas turun juga  pointernya . 3.65.. ermm **syukur tetap ada**

mungkin esok-esok t grad,  aku dapat ijazah kelas kedua atas lah ..**sebab terkumpul tidak mencecah 3.8.. adoyai . susah jugak nak jadi cikgu cemerlang ni ..

 tak dapat then nak rasa ijazah kelas pertama .. payah den nak *fly over sambung master and phD ...

TAK PE .. USAHA lagi . mana tahu sem ni dapat 4.00 . haha . :)

**Bak kata jejaka tampan kelas aku ,,, keluar-keluar jadi cikgu gak, gaji sama... bukannya keluar nanti jadik guru besar ** - ayat tenangkan jiwa okeh ! hahahah ..

-- tapi kejayaan adalah kepentingan buat diriku kerana itu adalah satu kepuasan -- okeh ! harap anda pon sama ..



No comments:

Post a Comment