Saturday 20 August 2011

- Selamat ke sekolah -

Assalamualaikum..


cepatttt . lagi 30 minit mau azan ishak . den nak g surau . kejar malam malam terakhir Ramadhan ni.

kita tengok apa kata gambau ni .


** oleh itu , jum lah kita  terawih . umah cek kat belakang masjid ni jer . boleh lah aku g sekejap lagi .  aku kan orang orang dekat . hahah


tujuan sbnarnya den nak ucap selamat menjalani "Pengalaman Berasaskan Sekolah" / PBS / SBE yang dikenali sebagai School Based Experience yang terakhir untuk member member ku semester 4 PISMP yg belajau kat mana-mana IPG lah . Nex sem Praktikum dah . den punya lah cuak ni . haiii .


pape pon. aku harap korang enjoy ngn tugasan yang korang kena buat kat sekolah kamu semua.,( mana lah tahu asyk kena relief kelas ke pastu nek menyampah - tapi den mintak jangan lah dapat surat kena relief kelas . den tak berapa suka . + sukanya tetap ada + :p

 banyak keje den nak kejau dlm masa 5 hari ni . ** amboih ** mengalahkan guru guru besau **
tapi gua harap gua success lah ngn tugasan gua ni .

then welcome to my home to Aqmah n Wardhah . korang menapak lah kat umah aku ni seminggu , umah aku ak tak de sape sape . aku jer . jgn malu malu . wat mcm umah sendiri . nak makan nak minum tengah tengah malam, hangpa pergi je turun dapur tu yer ,.

LBNL saya rasa gemuruh nak g SK Dato Hashim (1) .  Sekolah Hebat ni . Guru Besau dengar katanya garang . Hummppph . Pape pon . i  believe to my self that i can do it .


berhadapan dengan perkara baru sangat menyenorokkan kerana itu adalah salah satu pengalaman hidup.  

ok . selamat berterawih semua ! bubye ,

TQ guys :)






1 comment:

  1. alhamdulillah, tamat dah ramadhan ning :')
    pas ni raya puas2! naik2 assgnmnt berlambokk

    ReplyDelete