Friday 16 December 2011

new born :)

Assalamualaikum .. chakk !

mekneng is coming back ter ~ .

wats going on wit my title today ??

humm .. let me show u some picture ..


jeng jeng jeng ....




_ mekneng bernafas kembali __ 

satu penghidupan yg baru . **sememangnya**

my big ACER cannt be repair . **Act, boleh,, tp its too cooossyy , so that i decide to buy a new one** 

Motherboxxsss rosak . ouch ! bukanz adapter like i said in last entry . 

notebook pon jadiklah. - not enough money , dats y i bli notebook - n nnt ada duit lebeey nak beli xternal cd kat lua.. **so lecehkan, ada xternal lua2 ni** .  :'/


*** doakan saya menjadi seorang yang lebih berhemah lagi selepas ini *** dan yang paling penting , 

-  thankk you to my incik buah hati o known as cekgu ridzuan fer accompany me to buy dis notebook.
-  i know u r better in this part, so u r my bodyguard in kdai comp  ! - muahxss lovees !!! 

~ so now, i can njoy watching korean drama again ! all the stories inside my xternal perlu *dirogol* lagi..

n last lyyyy , bubye guys :) loves u more ..  


:) 

No comments:

Post a Comment