Wednesday 30 November 2011

ini 12..disember...bulan dua belas. :)

Assalamualaikum..

hai awak2 semua :)

disember is coming . **ahlan wasahlan ye disember** hoping awak sihat lah disember yer..

bulan disember adalah satu bulan yanggggg ... jeng jeng jeng ..



 ** suppppp....riseeeeeeee ** 

tunggu dan lihat .. atau bahasa oram puntessnya - wait n c :) - uhuk uhuk uhuk ..

** aku cekgu BM, ko jgn tiru bahasa + ejaan aku -> ditujukan kpd knk2 yg bru nak kenal dunia :]

dalam bulan disember ni gak, ada nya hari natal o christmas day :) happy christmas to those are celebrate it ..




** tgk christmas cm bes je disambut dlm salji :).. aku pon nak rasa main salji ..

menurut kawan ku di US , Marzuki (my former friend / secondary schoolmate -- juki, im mentioonn ur name here ! ) salji ni ada banyak bentuk kalau dilihat betul2 n dekat2 . **umm.. baru aku tahu ** dy kata dy nak tunjuk kat aku .  tapi dy jugak berkata takut tak sempat nak tunjuk sbb takut caiq, maka gambar berikut menjadi bukti :-


- subhanallah - 

-- terkezut bukan ?? its not only kapas2 .. but, its have their own beutiful shapes :)
ada rezeki lepas kawennnn nanti2, aku nak lah pergi London .. nak g main snow . :) bolehkan encik suamiku nanti .. **ehem .. sape itu mekneng ?? ehem .. adewwlaaa.. suppp..riisee **  

waah . teringin nye :) 

ok. ok. bila dah tiba masanya , aku dah ketandusan idea dah ni nyah oi . aku nak stop sini dulu lah .. jumpa lagi terr ~

p/s : hari ni saya amat jelousss dgn junior PPISMP esp. adik saya .. huaa . u got allowance huh ?? huaaa . aku ni senior kena tgu lagi sebulan utk dpt RM 4200 sedebab utk 1 semester ... allowance2 .... oh ..

__ LOVE U GUYS __

No comments:

Post a Comment