Friday 3 June 2011

badan pun perlukan perhatian + belaian ..

Assalamualaikum ..

oh yer . badan penat .. kaki sakit ..


kenapa ini semua harus terjadi ???


** sbb : anda semua tak tumpukan perhatian kat badan anda . cuba tumpukan sedikit jer . luangkan sedikit masa utk kepala, mata, abdomen serta kaki berehat dan dapatkan belaian.. *bukan belaian mesra laki na* ^_____^ kalau yang ni dlm bilik la der .. :)


bagaimana nak jadikan badan kita ni best ah ..

**ok. ok . mekneng ada caranya .

ok ini lah cara mekneng bawakan kepada kome kome semua. :


 ** pergi spa . kita buat spa kaki** aish . geli den org urut-urut kaki ni.  
naik nafsu shahwat .. silap .. meremang bulu roma .. ** amboih ko mekneng .. open nye . :)



 ** ada duit tambahan , kita buat spa badan la** umphh . sedapnya  org urut belakang kita. 
haish macam tangan laki jer tu yang urut tu,. aii . seronok bebeno ni :) 


 ** yang ni aku pikiaq nak celup kaki dlm pasu mak aku yang ada ikan ceng gini gak. sbb bila aku letak tangan, ikan-ikan tu mai gigit-gigit manja tangan aku gtu** buat jangan sampai mak kome pandang, nanti smpai esok konpem berbakul bakul kerepek dia bagi kita ^_____^


** haa . ko nyah, men-men dia tekan urat kepala kita, aish . sedap jugak kalu boleh merasa yang ni**

** ni kalu hangpa nak bermanja ngn pakwe makwe o laki bini boleh lah macam ni ** macam nak rasa ler . aishh . bila ni . hihihi 



** ni bigfoot mekneng , *___- .. ko, mekneng tak berkemampuan nak g spa, jadi mekneng letak lah kaki dia atas mesin urut kaki ni. ni lah cara mekneng belai kaki saiz 6 dia ok. bukan saiz 10 . nampak besar tapi cute tau . ehemmm .. :) 


** lepas guna mesin urut kaki, hangpa boleh urut badan lak guna mesin urut badan** sbb aku guna nak buang angin kat ats belakang aku ni.. angin kat blkng aku ni banyak bebeno.. ehemmm  mengalahkan pak cik-pak cik tua .. ** blushing blushing. ** wink wink *




kesimpulan nya dari saya, ni baru awal bulan, sape makwe pakwe dah makan gaji, mintak lah dia hulur hulurkan. mana tau dapat 500 below ke **kayanya manusia kalu ada org nak bg duit mereka free free ** boleh lah kita bagi badan kita satu kesegaran yang nyta. :) jum kita belai badan kita .. jum jum jum.. 


Ok sayangs . bye .. 

:) TQ ..



No comments:

Post a Comment