Saturday 28 May 2011

mekning ucapkan Happy Holiday :)

Assalamualaikum ..

~ happy holiday . selamat bercuti - diucapkan kepada semua yang sedang bercuti . diharapkan kamu-kamu semua pergilah melancong ke tempat tempat menarik di dalam negara .. habis dlm barulah ke luar negara.

~ banyak tempat tempat menarik yang boleh dilawati di setiap negeri . .

: : : jum terjah gambar saya ni : sekitar KL / Pahang / N9 sahaja gambau ni ada : : :


ini Port Dickson :- best gak kalu pilih tempat ni utk melawat n berkelah bersama keluarga sambil makan kacang rebus menghadap pantai + mandi manda. seronoks !



ini plak Cameron Highland . kat sini boleh minum Teh . boleh makan strawberry . sejuk pon sejuk . jagung bakar CH best . manis sngt2 ! - kalau ada peluang kedua g CH aku takkan pergi . sbb aku takut . jalan nak nek CH menyebabkan separuh nyawa aku ilang. 


  
*ini james aini* 

*kan mekneng da ckp jagung CH best . sampai kan berjalan pon makan . mek neng memang tak senonoh*


ini plak Bukit Fraser :- dkt tmpt ni agak bosan cikit . tapi menarik kot . aku tak suka g BF sbb tmpt ni nothing.
 

ini Genting Highland . boleh naik kete kebal kabel tu . tapi aku takkan naik sebab menakutkan . t kan aku pk bukan bukan. kalu dari Ulu Yam ke tempat ni, kejap je. tak sampai 1 hour kot. kalau pergi tempat ni boleh lah sapa nak main judi **kalau kaya sangatkan** kalau tak kaya main roller coaster ke , apa-apa sahaja yg sesuai dgn anda. :)


ini akuaria KLCC :- pelbagai jenis ikan anda akan nampak kat cni . ikan yu , ikan jaws . ikan pari . ikan Aini pon ada . aku paling suka tengok ikan naga kot *warul panggil ikan naga, - sangat besau ikan ni* . pastu ada ikan piranha . banyak lagi lah .



 ini Bukit Cerakah . i think bukit cahaya kot sekang . ada rumah 4 musim , boleh cycling . bagai lagi aktiviti lah korang leyh layan kat sini. ko tgk gambau aku cycling sbb time ni aku nak bersukan **dan tak da sape yang percaya kalu aku ckp aku nak bersukan. sbb depa depa semua dah paham aku ni pemalas** ..


ini LONDOMALAYSIA . :) atau dalam BM nya Bukit Tinggi .  chantek tak saya pakai skirt ? *ehem, mcm princess aini** -angkat bakul sendiri- 

ok . tempat ni tak da pape pon gak . korang pergi n tengok tengok pastu g taman arnab. taman jepun . bagai lagi lah . aku jalan je . sbb warul suka nature .


ini plak I-cty Shah Alam. sekang kalu pergi bayau parking mahal kot rm15 mybe **aku dgr2 org kata** time aku g ni , bayar 2 hengget je . seronok . chantek . menarik semua bagai la tempat ni ..




ini zoo negara , g zoo pon best . ada pelbagai jenis binatang baik dan jahat. ada giraffe , ada elephant, ada rhinocceruuuss , ada rimau, ada lion, n mcm lagi lah . tak hengat lah aku kalu 1 zoo ni aku nak state nama binatang **Sapa suh ko state mekneng oii**


- mekning time ni muka baik ag . kurus pon kurus ag - 


ini Sg. Gabai . pergi ke sg gabai memerlukan kudrat yang tinggi kerana saya perlu mendaki tangga. dan semasa itulah saya rasa saya lah manusia yang paling gemuk dalam dunia ini. mak ai.  letih nak mampossss ! 
ok , ni dak kelas aku , pbm 2. **please say hai to them** missing here - ain. eryn yang tlg tangkapkan gambar kot . 




* ko pergi sini perlu mandi n perlu makan jer * seronoks kan ?! 

oleh itu tamatlah percutian aini ke serata tempat yang dekat dekat . harapnya ada duit lebih boleh pergi England .. **Honeymoon** .. wohaa . demand nak mampos aku :) 

maka tepat jam 12.00 pm. aini pon kena pergi mandi . jumpa lagi sekalian manusia . pergilah bercuti bersama yang tersayang (family o pakwe o kawan-kawan baik) .. 

TQ :)

4 comments:

  1. cuti ni aku xde jalan memana pun mekning.. duit poket kering ;P

    ReplyDelete
  2. hari tu korng da g melaka . ok wat . hehe . aku tunggu elaun masuk lah plak . kalo ada pasport leh jln singapore ke :)

    ReplyDelete
  3. duet xdak..xp jalan..sapport meh?hik3

    ReplyDelete
  4. hahaa . duit saya pon tak dak maaa . hahha . :)

    ReplyDelete