Wednesday 18 May 2011

berhenti seketika dgn Exam..

Assalamualaikum ...

Ya Allah penat nya aku jawab xam tadi .
- huuh - mintak2 dpt A . Tak pon LULUS . (tak berharap yang tinggi , tapi yang terbaik adalah usaha saya)

sejak semalam semalam aku mengeluh .
letisss ! .

tangan tak ilang letih ag . *selamat tngan aku tak kejang jwb xam tadi * _ * . sbnar tak puas hati ngn masa yang singkat . aku nk 3 jam . ok kot . tak lagi . urm . 3 jam setengah .. ok lah kot . kot . hahaha

paling aku tak suka bila aku tahu banyak benda kalu nak jwb esay . sbb nnt aku nk menulis je .
dan .
aku juga paling tak suka kalu aku tak tahu banyak benda nnt aku tak tahu nak tulis apa.


nasib soalan tak berapa susah sangat !!
- boleh la jawab - bagi point - huraian ok kot - contoh (tertakluk kpd huraian aku bt tu -

*overall ok*

Ok . for this time being , aku stop dulu tulis blog .
sbb aku nak fokus 4 paper to go straight nex week . start frm 23 - 26 May.
 - doakan yg terbaik utk saya ~

aku akan smbung balik lepas2 tu lah .


BERHENTI .
:) Tq guys :)

No comments:

Post a Comment