Tuesday 10 May 2011

- Baca la dulu permulaan ni. ok tak ? -

hai .. Assalamualaikum .. salam sejahtera .. salam 1 Malaysia .. salam 1 dunia ..

~Amboih sekang semua org nak salam 1 Malaysia ~
aku naik menyampah dengarnya . hahahaha
1 Malaysia la sangatkan . Politik pon ntah ke mana. asyik gaduh jer . bukan 1 Malaysia tapi 1 Politik .
heheh . tapi aku mls nak ckp bnyk sal ni , kalu aku ckp pon bukan boleh mengubah pape .
hanya DATO' SERI NAJIB B. TUN ABDUL RAZAK je yang betul dan boleh mengubah segalanya .
tapi bagi aku plak kan . bukan DS Najib yang boleh ubah semua tapi ALLAH yang menentukan segalanya.
.. renung2 kan lah.. selamat beramal..

asyik2 aku bt blog . cam hampeh . bt kejap pastu stop. pastu bt email baru .
haisss . aku adlah manusia yg paling RAJIN kot .
asyk2 bt . asyk2 tutup .
followers tak da pon .,
tapi aku tak kesah pon .
satu kebebasan yang hakiki bila tulih blog ni . huhu.
aku tulis apa yg aku suka .
org nak kondem . mampuih p la hangpa .
hangpa pkiaq aku ni kesah sangat .

mcm la hangpa tu baik sangat ,~ kalu baik , hangpa  :
- tak mengumpat (tapi ada ke org tak penah ngumpat,, maybe ada)
-hormat ibu bapa, guru , org2 tua dan hamba ALLAH. 
- tak berkaple (mungkin ada, tapi kebanyakan berkaple)
- baca Al-Quran. sembahyang 5 waktu -kalau boleh tambah ngn smayang sunat setiap masa , n cukup la semua amal ibadah kita Mcm Nabi Muhammad s.a.w kita - tu baru dikatakan baik . yg mengamalkan ajaran agama mengikut yang betul .,

* tp kalu bt setengah dari ni , jgn pkiaq hangpa baik sangat . tapi mungkin baik dri aku kot .
~~~ hahhaha , ~~~ betoi tak statement aku ??

oK. now . Masuk Point 3 plak - aku dah rasa mls nak tulis ^_^ . Lagi mls aku : -
bc pon mls . exam mngu depan .
haish apa nak jadi . ni lah dikatakan manusia , Makan nak, main nak . bila suh baca , beribu berbagai alsn yg dberi .. hahahaha . aku nk stop dulu lah ,. aku nak edit2 blog aku ni. nak jadi chantek mcm tuan nyer blog ni (amboih perasan nak mmpus aku ni , dah la buncit , berdagu dua , tapi perasan chantekk ). hahhaa


Chiowzz ! Tq guys
:)
senyum tu kena ada , biau nampak gigi. baru lah nampak ceria . tapi pastikan gigi tu putih bersih la sebelum senyum

No comments:

Post a Comment